شرکت نیرو مولد آسیا ورد کننده انواع AVR ژنراتور انواع برندها نظیر استمفورد انگلستان ، لوری سومر فرانسه ، مکالته ایتالیا ، لینز ایتالیا ، مارکون انگلستان ،مارلی ایتالیا، استمفورد پاور چین و سایر برندها با دو نوع اکسایتری و ذغالی امادگی خود را جهت فروش اعلام مینماید. رگولاتور ژنراتور سه فاز در دو نوع اصلی و ساخت چین درجه یک در تمامی مدل ها از رنج 10kw تا 2500kw در انبار شرکت نیرو مولد آسیا موجود می باشد. لذا در صورت نیاز به برد AVR ژنراتور (برد رگولاتور ژنراتور ) با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

AVR ژنراتور انواع برندها

معرفی مختصر رگولاتور ژنراتور سه فاز استمفورد 

از جمله برد AVR ژنراتور استمفورد انگلستان و پرفروشترین انها به AVR SX460 ، AVR SX440 ، AVRSX440 ، AVR MX321 ، AVRMX341 در انبار شرکت نیرو مولد موجود می باشد که در ادامه به شرح مختصر آن می پردازیم.

برد رگولاتور ژنراتور SX460

یک تنظیم کننده ولتاژ خودکار از نوع تریستور نیمه موجی با فاز کنترل شده (VOLTAGE REGULATOR) است و بخشی از سیستم تحریک یک ژنراتور بدون ذغال را تشکیل می دهد.مدار رگولاتور ولتاژ علاوه بر تنظیم ولتاژ ژنراتور، دارای ویژگی‌های حفاظت از کاهش سرعت و حسگر است. توان تحریک مستقیماً از پایانه های ژنراتور به دست می آید.ایجاد ولتاژ مثبت از سطوح باقیمانده با استفاده از نیمه هادی های کارآمد در مدار قدرت تنظیم کننده ولتاژ تضمین می شود. AVR ژنراتور SX460  به سیم‌پیچ‌های اصلی استاتور و سیم‌پیچ‌های میدان تحریک‌کننده متصل می‌شود تا کنترل حلقه بسته ولتاژ خروجی را با تنظیم بار +/- 1.0٪ فراهم کند.

رگولاتور ولتاژ علاوه بر اینکه از استاتور اصلی تغذیه می کند، یک ولتاژ نمونه را نیز از سیم پیچ های خروجی برای اهداف کنترل ولتاژ استخراج می کند. در پاسخ به این ولتاژ نمونه، رگولاتور ولتاژ، توان تغذیه شده به میدان محرک و در نتیجه میدان اصلی را کنترل می کند تا ولتاژ خروجی دستگاه را در محدوده های مشخص شده حفظ کند و بار، سرعت، دما و ضریب توان ژنراتور را جبران کند.

رگولاتور ژنراتور سه فاز AS440

STAMFORD AS440 AVR جهت استفاده درژنراتور های استمفورد مدل  ژنراتور UC224  یا UC274 Stamford استفاده میگردد.. AS440 یک رگولاتور ژنراتور سه فاز آنالوگ، حسگر 2 فاز، خود تحریک شده (AVR) است. AS440 از فناوری نصب سطحی (SMT) در طراحی خود استفاده می کند.AS440 به صورت استاندارد برای دینام های STAMFORD S4 و STAMFORD HC5 عرضه می شود. .AS440 یک ویژگی اختیاری برای موازی سازی با چندین ژنراتور ارائه می دهد. شما نمی توانید این را همراه با EBS استفاده کنید، از AS480 استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این است که مدارهای سنجش قدرت و ولتاژ دارای پایانه‌های مستقل هستند، که اجازه می‌دهند در صورت اجرای عملکرد اتصال کوتاه پایدار، توان تحریک مستقیماً از سیم‌پیچ استاتور یا از یک سیم‌پیچ کمکی گرفته شود.این برد در دونوع اصلی ساخت انگلستان و چینی درجه یک در دو نوع 5 و 20 آمپر در انبار شرکت نیرو مولد آسیا موجود می گردد. لدا در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

برد AVR ژنراتور SX440

 Stamford AVR SX440یک تنظیم کننده ولتاژ خودکار نوع تریستور نیمه موجی با فاز کنترل شده با فاز نیمه موج است و بخشی از سیستم تحریک یک ژنراتور بدون برس را تشکیل می دهد.مدار Stamford AVR Card SX440 علاوه بر تنظیم ولتاژ ژنراتور، دارای ویژگی‌های حفاظت از کاهش سرعت و حسگر است. توان تحریک مستقیماً از پایانه های ژنراتور به دست می آید. برد رگولاتور ژنراتورAVR SX440  به سیم‌پیچ‌های اصلی استاتور و سیم‌پیچ‌های میدان تحریک‌کننده متصل می‌شود تا کنترل حلقه بسته ولتاژ خروجی را با تنظیم بار +/- 1.0٪ فراهم کند. AVR علاوه بر اینکه از استاتور اصلی تغذیه می‌کند، یک نمونه ولتاژ از سیم‌پیچ‌های خروجی نیز برای اهداف کنترل ولتاژ دریافت می‌کند. در پاسخ به این ولتاژ نمونه،  AVR توان تغذیه شده به میدان تحریک کننده و در نتیجه میدان اصلی را کنترل می کند تا ولتاژ خروجی دستگاه را در محدوده های مشخص شده حفظ کند و بار، سرعت، دما و ضریب توان ژنراتور را جبران کند.این برد در دو نوع ساخت انگلستان و اورجینال و ساخت چین درجه یک در انبار شرکت نیرو مولد موجود می باشد.

AVR ژنراتور MX321

STAMFORD MX321AVRیکی از پیشرفته‌ترین تنظیم‌کننده‌هایی است که استمفورد ارائه می‌کند. این شامل بسیاری از ویژگی های مفید برای تنظیم و نظارت بر ولتاژ مطلق است. MX321 امکان سنجش 3 فاز، محدود کننده اتصال کوتاه، تنظیم بیش از حد ولتاژ و DWELL را فراهم می کند (زمانی که دینام به یک موتور توربو شارژ با پذیرش بار بلوک محدود کوپل شده است استفاده می شود). رگولاتور بسیار مورد استفاده و استاندارد در ماشین های HC634، LV634 و P7 از 700 کیلو وات تا 2200 کیلووات است. همچنین می توانید برای پیکربندی و تنظیم بهتر به DM110 دیجیتال ارتقا دهید. از جمله مشخصات کیلیدی این برد می توان به  سنجش ولتاژ: 88-250 VAC تک فاز یا سه فاز ، فرکانس: 50 تا 400 هرتز ، افزایش ولتاژ: 6 VAC، تنظیم ولتاژ: +/- 0.5% می توان نام برد. این رگولاتور ژنراتور سه فاز دارای جنس اصلی ساخت انگلستان و ساخت چین در انبار شرکت موجود و در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

برد AVR ژنراتور MX342

STAMFORD AVR MX342 یک رگولاتور ولتاژ خودکار (AVR) آنالوگ، حسگر 2 فاز، ژنراتور آهنربای دائم (PMG) است که از اثرات بارهای غیر خطی جدا می شود. دارای عملکرد بداهه راه اندازی موتور، جریان اتصال کوتاه پایدار و مشخصه خطی ولت/هرتز برای کاربردهای سرعت متغیر است.این MX342 STAMFORD AVR دارای شیب خطی ولت / هرتز تا 18 هرتز و محدودیت جریان (در صورت نصب CT اضافی) است. توان تحریک از یک ژنراتور آهنربای دائم سه فاز (PMG)، برای جداسازی مدارهای کنترل AVR از اثرات بارهای غیر خطی و کاهش تداخل فرکانس رادیویی در پایانه‌های ژنراتور به دست می‌آید. جریان اتصال کوتاه ژنراتور از دیگر ویژگی های سیستم PMG است.رگولاتور ولتاژ STAMFORD MX342 ولتاژ را در سیم پیچ ژنراتور اصلی حس می کند و توان تغذیه شده به استاتور محرک و از این رو روتور اصلی را کنترل می کند تا ولتاژ خروجی ژنراتور را در محدوده های مشخص شده حفظ کند و بار، سرعت، دما و ضریب توان ژنراتور را جبران کند. مدار استارت نرم برای ایجاد ولتاژ خروجی ژنراتور به صورت کنترل شده در نظر گرفته شده است. تحریک کنترل نشده با خاموش شدن داخلی دستگاه خروجی برد رگولاتور ژنراتور به یک دوره ایمن محدود می شود. این وضعیت تا زمانی که ژنراتور متوقف نشود، بسته باقی می ماند.

AVR ژنراتور MX341

رگولاتور ژنراتور سه فاز MX341ولتاژ خروجی ژنراتور را به طور ثابت، ایمن و کنترل شده ایجاد می کند و این تنظیم کننده ولتاژ را به یک مدل چند وجهی و در عین حال پایدار تبدیل می کند که می تواند با محصولات مشابه جفت شود. این محصول 100 درصد اورجینال، که مستقیماً از سازنده اصلی خریداری شده است، دارای گواهی اصالت است و برای حمل و نقل بین المللی همان روز در دسترس است.

 MX341 دارای یک تنظیم کننده خودکار ولتاژ دو فاز است که بخشی از سیستم تحریک ژنراتور بدون جاروبک را تشکیل می دهد.     MX341  دارای یک ژنراتور آهنربای دائمی سه فاز (PMG) است. این به تضمین تداخل فرکانس رادیویی کم کمک می کند و به محافظت در برابر بارهای نوع تریستور کمک می کند MX341. استمفورد تعدادی ویژگی را ارائه می دهد که به کاربر کنترل بیشتری بر ژنراتور می دهد و ایمنی را در این فرآیند تضمین می کند. MX341 دارای یک آشکارساز اضافه بار است که اگر بیش از 10 ثانیه طول بکشد، دستگاه خروجی را خاموش می کند. آشکارساز اضافه بار به طور مداوم سطح تحریک را کنترل می کند و سیگنال های خاموش شدن را ارسال می کند. اگر اضافه بار اتفاق بیفتد، ژنراتور متوقف می شود و نیاز به تنظیم مجدد دارد.

برد رگولاتور ژنراتور MX322


STAMFORD NEWAGE MX322 یک AVR تنظیم کننده خودکار ولتاژ حسی 3 فاز آنالوگ است و بخشی از سیستم تحریک دینام بدون برس را تشکیل می دهد. توان تحریک از یک ژنراتور آهنربای دائم 3 فاز (PMG) برای جداسازی مدارهای کنترلی AVR MX322 از اثرات بارهای غیر خطی و کاهش تداخل فرکانس رادیویی در پایانه های دینام به دست می آید.جریان اتصال کوتاه دینام پایدار یکی از ویژگی های اضافی سیستم PMG است.  MX322 STANMFORD AVR ولتاژ را در سیم پیچ دینام اصلی حس می کند و تحریک را برای حفظ ولتاژ خروجی دینام در محدوده های مشخص شده کنترل می کند و بار، سرعت، دما و ضریب توان دینام را جبران می کند. حسگر سه فاز RMS برای تنظیم ولتاژ برتر استفاده می شود. STAMFORD AVR MX322 دارای یک ویژگی حفاظتی در برابر ولتاژ بیش از حد با خاموش شدن داخلی دستگاه خروجی AVR، به علاوه قابلیت خاموش کردن یک قطع کننده مدار تحریک اختیاری در صورت نیاز است. در صورت نیاز به برد AVR ژنراتور MX322 اورجینال ساخت انگلستان با شرکت نیرو مولد آسیا ارتباط برقرار نمایید.