شرکت نیرو مولد آسیا وارد کننده انواع اکچویتور ژنراتور با بهترین قیمت و کیفیت آماده همکاری با همکاران محترم می باشد. کیفیت عالی شیر برقی دیزل ژنراتور موجود در انبار شرکت موجب کارکرد بالای این قطعه نصب شده می باشد. از اکتیویتر دیزل ژنراتور با نام محرک سوخت ژنراتورGAC یاد شده و در دو نوع 12 و 24 ولت و نمونه های متنوع موجود می باشد لذا در صورت نیاز با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

اکچویتور ژنراتور – شیر برقی دیزل ژنراتور – محرک سوخت ژنراتورGAC – اکتیویتر دیزل ژنراتور

توضیحات کلی  اکچویتور ژنراتور

محرک وسیله‌ای است که با تبدیل انرژی و سیگنال‌هایی که به سیستم می‌روند، حرکتی ایجاد می‌کند. حرکتی که ایجاد می کند می تواند چرخشی یا خطی باشد. محرک های خطی الکتریکی، همانطور که از نام آن پیداست، حرکت خطی تولید می کنند. این بدان معنی است که محرک های خطی می توانند در یک صفحه خطی تنظیم شده به جلو یا عقب حرکت کنند – مسافتی که می توانند قبل از توقف در هر جهت طی کنند. از طرف دیگر محرک های چرخشی حرکت چرخشی تولید می کنند، به این معنی که محرک روی یک صفحه دایره ای می چرخد. بر خلاف محرک خطی، محرک چرخشی توسط یک مسیر تعیین شده محدود نمی شود، به این معنی که می تواند تا زمانی که لازم باشد در همان جهت بچرخد.

محرک های خطی یا چرخشی بسته به منبع تغذیه در اشکال مختلف موجود هستند. محرک می تواند الکتریکی، پنوماتیک یا هیدرولیک باشد. این نسخه ها دارای تفاوت های مهمی هستند .انتخاب نوع محرک مورد استفاده به احتمال زیاد به کاربرد و الزامات خاص صنعت بستگی دارد. به عنوان مثال، انتخاب طبیعی برای صنعت Medtech، محرک های الکتریکی خواهد بود.

. در واقع کواتور روی موتور قطعه ای است که مکانیزم یا سیستم را کنترل و حرکت می دهد، مثلاً با بستن یک سوپاپ. به عبارت ساده، چیزی را حرکت می دهد، به این امید که اثری ایجاد کند.

شیر برقی دیزل ژنراتور معمولاً برای اشاره به محرک در سیستم سوخت استفاده می شود که میزان سوخت دیزل تزریق شده به موتور را کنترل می کند. محرک یا توسط یک گاورنر مکانیکی یا یک ECU / ECM کنترل می شود.

هنگامی که به یک موتور دیزل بار وارد می کنید، محرک با اجازه دادن سوخت بیشتر به موتور واکنش نشان می دهد تا سعی کند سرعت خود را حفظ کند. هنگامی که بار را بردارید، محرک سوخت را محدود می کند تا سرعت را حفظ کند.

انواع محرک سوخت ژنراتورGAC

اکتیویتر دیزل ژنراتور معمولاً به جزئی در سیستم تزریق سوخت اشاره دارد که میزان سوخت دیزل تزریقی را کنترل می کند. انواع مختلفی از محرک های سوپاپ، از جمله چرخ دستی (یا اهرمی)، موتور الکتریکی، پنوماتیک، پیستون هیدرولیک و غیره وجود دارد. انتخاب محرک به الزاماتی مانند گشتاور مورد نیاز برای کارکرد شیر یا سایر الزامات مانند نیاز به فعال سازی خودکار بستگی دارد. انواع مختلفی از اکچوایتور وجود دارد، اما ممکن است همه آنها برای موتور شما مناسب نباشند. برای اطمینان از اینکه قطعه صحیح را دریافت می کنید، مهم است که ابتدا شماره قطعه صحیح را بدست آورید.

در ادامه به شرح تک تک اکچویتور می پردازیم:

اکچویتور ژنراتور ADC120-12-24

اکچویتور ژنراتور – شیر برقی دیزل ژنراتور – محرک سوخت ژنراتورGAC – اکتیویتر دیزل ژنراتور
GAC Generator Actuator ADC120-12-24 یک خروجی چرخشی، گشتاور لاینر، سروو متناسب است. این محرک الکترومکانیکی معمولاً به عنوان یک دستگاه موقعیت یابی کنترل سوخت موتور استفاده می شود. یک فنر داخلی با وادار کردن محرک ژنراتور GAC ADC120 در حالت خاموش کردن سوخت، هنگامی که محرک خاموش می شود، عملکرد ایمن را فراهم می کند. این طراحی عملکرد سریع، استفاده از چند ولتاژ، زاویه چرخش گسترده تر و قابلیت اطمینان اثبات شده را ترکیب می کند. محرک ژنراتور GAC ADC120-12 می تواند مستقیماً از منابع باتری 12، 24 یا 32 ولت کار کند.

سرعت عملکرد محرک ژنراتور GAC ADC120 معمولاً سریعتر از واحدهای رقابتی است، بنابراین پاسخ پایدارتر و سریع تری به شرایط گذرا ارائه می دهد.

کاربردها شامل اکثر پمپ های بلوک، با یا بدون گاورنر مکانیکی، پمپ های نوع توزیع کننده و موتورهای کاربراتوری با اندازه متوسط و انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز تا توان 150 کاوا و قابل ست شدن با گاورنر ژنراتوری ESD5500E است. چرخش 25 درجه ای کاربرد را به طیف وسیع تری از موتورها گسترش می دهد.

شیر برقی دیزل ژنراتور  GAC ADC120-12 یک دستگاه سروو الکترومغناطیسی است که می تواند در یک سیستم کنترل حلقه بسته ادغام شود. یک سیستم کنترل موتور را می توان به شرح زیر توصیف کرد. یک سیگنال الکتریکی توسط یک سنسور سرعت مغناطیسی تولید می شود که متناسب با تنظیم دور موتور برابر نیست، تغییر در جریان از واحد کنترل سرعت به محرک باعث تغییر نیروی مغناطیسی در محرک می شود.

چرخش شفت محرک سپس سوخت را به موتور تنظیم می کند و باعث می شود که سرعت موتور برابر با تنظیم از پیش تعیین شده موتور باشد. چرخش شفت متناسب با مقدار جریان محرک است و توسط فنر داخلی متعادل می شود.

از آنجایی که طرح فاقد قطعات کشویی است و کاملاً آب بندی شده است، قابلیت اطمینان فوق العاده ای را به همراه دارد. یک فنر فشرده برای بهبود قابلیت اطمینان استفاده می شود. هیچ تعمیر و نگهداری لازم نیست.

مشخصات محرک سوخت ژنراتورGAC ADC120

عملکرد برای محرک الکتریکی ADC120 GAC

گشتاور 1.4 نیوتون بر متر

حداکثر حرکت زاویه ای شفت 25+-1 درجه CW/CCW

ولتاژ بهربرداری DC 12 و 24 ولت

جریان عملیاتی نرمال 2 آمپر در 12 ولت و یک آمپر در 24 ولت

 

حداکثر جریان پیوسته 6 آمپر در 12 ولت و 3 آمپر در 24 ولت

محیطی برای اکتیویتر دیزل ژنراتور ADC120-12 GAC

محدوده دما: 54- سانتی گراد تا 95 درجه سانتی گراد

رطوبت نسبی 100 در صد

تمامی سطوح ضد خوردی و زنگ

وزن 2.05 کیلوگرم

سایر مشخصات اکچویتور ژنراتور ADC120-12

لرزش 50 الی 500 هرتز

صد در صد تست شده

قابلیت Mating Hardware و دارای رابط

LEVEL LE1500-1

دسته سیم ADC120مهار 4 فوتی همراه با محرک، طول

مدل کوچک، کم هزینه، کم اصطکاک

دارای رابط و متناسب گشتاور خطی خروجی چرخشی

مدل کوچک، کم هزینه، کم اصطکاک

گشتاور 1.0 پوند فوت

ایده آل برای سیستم های سوخت در موتورهای تا 150اسب بخار

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

شیر برقی دیزل ژنراتور ACTUATOR 34-08326

در واقع 24v DC Electric Actuator Valve 3408326 For Generator موتور نوعی محرک برای پمپ PT است. این محرک سری برای طراحی الکتریکی ویژه پمپ PT دیزل ژنراتور است. محدوده توان بالای 500 کیلووات است. دمای کار: 15-125 درجه برای بالاتر از 500 کیلووات.  از جمله ویژگی محرک سوخت ژنراتور داخل پمپی کامینز می توان به 1100% کاملا نو و با کیفیت بالا. 2مناسب برای محیط کاری با تغییر بار مکرر و نیاز بالا به تثبیت فرکانس. 3قابل استفاده برای مجموعه ژنراتور 300 ~ 800 کیلووات، کار با کنترل کننده معمولی بسته. 4 پاسخ سریع، دقت بالا. 5استفاده از روش نصب داخلی.ویژگی ها: 100% کاملا جدید و با کیفیت بالا. مناسب برای محیط کاری با تغییر بار مکرر و نیاز بالا به تثبیت فرکانس. قابل استفاده برای مجموعه ژنراتور 300 ~ 800 کیلووات، با کنترل کننده معمولا بسته کار کنید. پاسخ سریع، دقت بالا. استفاده از روش نصب داخلی مشخصات: نوع: به طور معمول بسته ولتاژ عملیاتی: 24 ولت مقاومت سیم پیچ: 7.20.4، 22 اندوکتانس: 12020mH زمان پاسخگویی: 15ms دمای عملیاتی: 38~125 وزن بسته: 930 گرم نام برد.

اکچویتور ژنراتور – شیر برقی دیزل ژنراتور – محرک سوخت ژنراتورGAC – اکتیویتر دیزل ژنراتور

انواع اکتیویتر دیزل ژنراتور داخل پمپی به شرح ذیل می باشد:

24ولت   3408324، مورد استفاده در دیزل ژنراتورهای بسته معمولی کمتر از 300 کیلووات.

24 ولت  3408326، مورد استفاده برای بیش از 300 کیلووات دیزل ژنراتور معمولی بسته

24ولت   3408328 ، مورد استفاده برای دیزل ژنراتور نوع باز <300KW.

24 ولت  3408329 ، مورد استفاده برای بیش از 300 کیلووات دیزل ژنراتور معمولی باز

24 ولت  3085218 ، مورد استفاده در کمتر از 300KW دیزل ژنراتور معمولا بسته.

24 ولت  3085219، مورد استفاده برای بیش از 300 کیلووات دیزل ژنراتور معمولی بسته

24 ولت  3085220 ، مورد استفاده برای دیزل ژنراتور نوع باز <300KW.

24  ولت 3085221 ، مورد استفاده برای بیش از 300 کیلووات دیزل ژنراتور باز معمولی

اکچویتور ژنراتور ADC225-12 -24

محرک ژنراتور GAC ADC225-12-24 یک خروجی چرخشی، گشتاور لاینر، سروو متناسب است. GAC Engine Actuator ADC225 معمولاً به عنوان یک دستگاه موقعیت یابی کنترل سوخت موتور استفاده می شود. یک فنر داخلی با وادار کردن محرک به موقعیت خاموش کردن سوخت در زمانی که محرک خاموش می شود، عملکرد ایمن را فراهم می کند. این طراحی عملکرد سریع، استفاده از چند ولتاژ، زاویه چرخش گسترده تر و قابلیت اطمینان اثبات شده را ترکیب می کند. محرک می تواند مستقیماً از منابع باتری 12، 24 یا 32 ولت کار کند.

اکچویتور ژنراتور – شیر برقی دیزل ژنراتور – محرک سوخت ژنراتورGAC – اکتیویتر دیزل ژنراتور

سرعت عملکرد شیر برقی دیزل ژنراتور  GAC ADC225-12 معمولاً سریعتر از واحدهای رقابتی است، بنابراین پاسخ پایدارتر و سریع تری به شرایط گذرا ارائه می دهد.

کاربردها شامل اکثر پمپ های بلوک، با یا بدون گاورنر مکانیکی، پمپ های نوع توزیع کننده و موتورهای کاربراتوری با اندازه متوسط ​​است. چرخش 25 درجه ای کاربرد را به طیف وسیع تری از موتورها گسترش می دهد.

GAC Actuator ADC225-12 یک دستگاه سروو الکترومغناطیسی است که می تواند در یک سیستم کنترل حلقه بسته ادغام شود. یک سیستم کنترل موتور را می توان به شرح زیر توصیف کرد. یک سیگنال الکتریکی توسط یک سنسور سرعت مغناطیسی تولید می شود که متناسب با تنظیم دور موتور برابر نیست، تغییر در جریان از واحد کنترل سرعت به محرک باعث تغییر نیروی مغناطیسی در محرک می شود.

چرخش شفت محرک GAC ADC225S-12 سپس سوخت را به موتور تنظیم می کند و باعث می شود سرعت موتور برابر با تنظیم از پیش تعیین شده موتور باشد. چرخش شفت متناسب با مقدار جریان محرک است و توسط فنر داخلی متعادل می شود.

از آنجایی که طرح فاقد قطعات کشویی است و کاملاً آب بندی شده است، قابلیت اطمینان فوق العاده ای را به همراه دارد. یک فنر فشرده برای بهبود قابلیت اطمینان استفاده می شود. هیچ تعمیر و نگهداری لازم نیست.

محرک سوخت ژنراتور GAC ACD175A-12-24

محرک ژنراتور GAC ACD175A-12 برای نصب مستقیم روی پمپ های تزریق سوخت خطی، با یک قفسه دست راست به جای گاورنر مکانیکی طراحی شده است. یک اهرم خاموش کننده سوخت خارجی اختیاری برای نادیده گرفتن کنترل محرک به صورت دستی ارائه شده است. همچنین به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه شده است.

اکچویتور ژنراتور – شیر برقی دیزل ژنراتور – محرک سوخت ژنراتورGAC – اکتیویتر دیزل ژنراتور

حداکثر حد مجاز سوخت داخلی قابل تنظیم

محرک موتور GAC ACD175A-12 می تواند پمپ های سوخت تا 8 سیلندر را کنترل کند. محرک با دو محفظه جدا شده طراحی شده است. محفظه بالایی با روغن مرطوب است و شامل اتصال به قفسه سوخت و مکانیزم خاموش کردن دستی اختیاری است. محفظه پایینی مهر و موم شده حاوی اجزای الکترومغناطیسی است.