شرکت نیرو مولد آسیا واردات قطعات یدکی پرکینز perkins   ( فرگوسن ، 1103، 1104، 1106، موتورسازان ، 1003 ، 1004 ، 1006 ) در جهت رفع نیاز مشتریان گرامی در خصوص تعمیر دیزل PERKINS با بهترین کیفیت و قیمت در فعالیت های بازرگانی خود قرار داده است. لوازم یدکی پرکینز perkins شامل قطعات برقی همچون سنسور ، سولنوئید و غیره و قطعات مکانیکی همچون استارت دینام رینگ پیستون شاتون میلنگ سر سیلندر سیلندر بوش سوپاپ منیفولد توربوشارژ واشر کامل و سرسیلندر پمپ گازوئیل و غیره می باشد. لذا در صورت نیاز به قطعات دیزل ژنراتور پرکینز با کارشناسان شرکت نیرو مولد آسیا ارتباط برقرار نمایید.

مشخصات کامل انواع قطعات یدکی PERKINS

واشر کامل (قطعات یدکی پرکینز perkins  )

واشر دیزل ژنراتور پرکینز PERKINS یکی از اجزا مهم دیزل ژنراتور به حساب می آیند این قطعات بیشتر نقش آب بندی موتورهای ژنراتوری و سنگین را برعهده دارد از جمله وظایف این واشر ها این است که آب و روغنی که در موتور در جریان است بایکدیگر تداخل پیدا نمی کند همچنین از ورود گرد و غبار و یا براده های ریز و کوچک به داخل موتور جلوگیری به عمل می آورد. یکی از مهم ترین قطعات واشر کامل، واشر سرسیلندر است که کاربردها  فراوانی دارد. در صورت نیاز به واشر سرسیلندر یا کامل با شرکت نیرو مولد ارتباط برقرار نمایید.

سوپاپ دود و هوا ( لوازم یدکی پرکینز  perkins)

جهت ورود هوا و خروج اگزوز کانال های هوا و دود در سر سیلندر موتور پرکینز  تعبیه شده است که این کانالها بوسیله سوپاپ های دود و هوا از محفظه احتراق جدا می شود که در زمان بندی خاصی که برای موتور دیزل ژنراتور PERKINS طراحی شده است باز و یا بسته می شوند این زمانبندی بوسیله میل سوپاپ به اسبک های دود و هوا و سپس به سوپاپها تحمیل می شود.جهت خرید سوپاپ دود هوای دیزل ژنراتور پرکینز با ما در تماس باشید.

بوش ( قطعات دیزل ژنراتور پرکینز )

بوش سیلندر در واقع قطعه ای استوانه ای شکل و توخالی می باشد که در داخل هر یک از حفره های موجود در بدنه سیلندر قرار می گیرد و پیستون در داخل آن حرکت رفت و برگشتی انجام می دهد. ضخامت بوش با در نظر گرفتن مقاومت به فشار تعیین نمی شود. بلکه شرط لازم جهت تعیین ضخامت آن به دست آوردن ریخته گری منظم است. بوش ها باید به گونه ای طراحی شوند که از انبساط نابرابر که موجب تغییر شکل آنها در اثر گرما می شود منجر به خرابی آن نشود. در صورت نیاز به یوش موتور دیزلی پرکینز با ما ارتباط برقرار نمایید.

 

پیستون (قطعات یدکی پرکینز perkins  )

پیستون موتور دیزل ژنراتورPERKINS  نوعی موتور احتراق داخلی است که از انرژی حرارتی که به وسیله احتراق سوخت در داخل سیلندرهایش تولید می‌شود، برای تولید حرکت و قدرت استفاده می‌کند. عملکرد این موتور بر اساس دو اصل اصلی تبدیل انرژی حرارتی به انرژی مکانیکی و ایجاد حرکت پیستون در سیلندر دیزل ژنراتور پرکینز می‌باشد. در صورت نیاز به پیستون دیزل ژنراتور PERKINS با کارشناسان فروش در تماس باشید.

یاتاقان ثابت و متحرک (لوازم یدکی پرکینز perkins )

یاتاقان ثابت از دو نیم دایره ساخته شده است که نیمی از آن با قسمت زیرین محفظه میل لنگ یکپارچه قرار می گیرد.پس از استقرار میل لنگ در جای مناسب خود، نصف دیگر یاتاقان ثابت از زیر با کمک تعدادی پیچ به نیمه ی بالایی متصل می شود.به طور معمول هر میل لنگ دو یاتاقان ثابت در دو طرف خود دارد اما در موتور هایی که بیش از یک سیلندر دارند، یاتاقان ثابت در وسط میل لنگ نیز قرار می گیرد.

یاتاقان متحرک موتور دیزل PERKINS در قطر داخلی شاتون قرار میگیرد و با اتصال به میل لنگ مانع از خوردگی ناشی از تماس شاتون و میل لنگ می شود مهمترین تفاوت یاتاقان های متحرک با انواع ثابت این است که این قطعات به دسته پیستون حرکت می کنند و میل لنگ در درون آنها حرکتی دورانی دارد. در صورت نیاز به یاتاقان موتور تلک PERKINS با ما ارتباط برقرار نمایید.

سلونوئید ( قطعات دیزل ژنراتور پرکینز )

خاموش کن یا سولنوئید دیزل ژنراتور perkins در واقع در شرایط اضطرار همچون پایین آمدن فشار روغن یا افزایش دمای آب از طریق سنسور آب ژنراتور و روغن به برد کنترل سیگنال ارسال نموده و برد کنترل دیپسی یا دیتاکام 207 به سلونوید دیزل ژنراتور فرمان قطع سوخت پمپ با کشیدن اهرم توسط خاموش کن سبب خاموش شدن ژنراتور پرکینز می گردد. جهت خرید این سولنوئید با ما در نماس باشید.