شرکت نیرو مولد آسیا وارادات برد دیپسی DEEPSEA سری 3و4و6و7و8  با بیش از دو دهه فعالیت آماده همکاری با شما همکاران و مشتریان گرامی می باشد. این شرکت تمام محصولات دیپسی را با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد.در صورت نیاز به کنترلر دیپسی DEEPSEA  ، برد کنترل deepsea اتواتیک منوال و سنکرون با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار نمایید.

مشخصات کامل انواع برد دیپسی DEEPSEA با یک کلیک

کیفیت کنترلر دیپسی DEEPSEA  

شرکت دیپسی یکی از برترین تولید کنندگان کنترلر در جهان با 40 سال سابقه در تولید می باشد. این کنترلهای دیپسی انگلستان نسبت به برند هایی نظیر کامپ چک ، دیتا کام ترکیه و سایر برندها از لحاظ کیفیت ساخت و سخت افزار و نرم افزار ( برد اصلی ، صفحه کلید ، نمایشگر LCD  پردازنده و فناوری ارتباطی ) حرف اول را در جهان می زند. برد کنترل DEEPSEA  در شرایط  آب هوایی ویژه  در کشور همچون جنوب کشور با رطوبت بالا ، دمای بالا  بهترین عملکزد زا بدون اروور در مقابل سایر برندهای تولیدی کنترلر نظیر COMAP و DATAKOM را دارا می باشد. این شرکت دارای ایده های نوآورانه و امکانات بینهایت و رابط کاربری عالی سبب خرید بالای محصولات ان شده است. پیشنهاد شرکت نیرو مولد آسیا نیز جهت نصب کنترلر قطعا برند DEEPSEA ساخت انگلستان بر روی ژنراتور دیزلی و گازسوز به صورت منوال ، اتومات و سنکرون می باشد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل DEEPSEA

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات دیپسی ( برد دیپسی DEEPSEA )

از جمله خدمات دیگر شرکت نیرو مولد آسیا در زمینه محصولات دیپسی ، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. با توجه به اصالت کالا و اصلی بودن کنترلر دیپسی DEEPSEA  ساخت انگلستان و دقدقه اصلی مشتریان که در صورت معیوب بودن در زمان اعلام شده جنس تعویض یا تعمیر می گردد شرکت نیرو مولد آسا اعلام می نماید که کلیه محصولات یک سال گارانتی می نماید. باید یاداور شد که در کشور به دلیل اعمال تحریم ها هیچ گونه نمایندگی رسمی دیپسی در کشور وجود ندارد.

چگونگی تشخیص اصلی و غیر اصلی بودن برد کنترل DEEPSEA

متاسفانه با توجه به وردات بی رویه محصولات دیپسی ساخت چین و کیفیت پایین آن ، اشخاص در سردرگمی اصات محصولا دیپسی مانده اند. در این قسمت مواردی که اصالت و اصل بودن کالا را مشخص می نماید را شرح میدهیم.

  • بازدید چشمی که کیفیت متریال استفاده شده در ساختار برد دیپسی DEEPSEA
  • هک یا عدم هک لوگو دیپسی در صفحه اصلی
  • عدم پروگرم دیپسی در زمانی که به نرم افزار دیپسی وصل شده که نشان دهنده فیک بودن آن است.
  • در زمان روشن نمودن برد ، لوگو دیپسی در ابتدا در نمایشگر رویت نمی شود.
  • عدم استفاده از DEEPSE ELCTRONIC بر روی برد کنترلر دیپسی DEEPSEA

تفاوت کارتن و بسته بندی اصلی و غیر اصلی  برد کنترل DEEPSEA

توضیحات مختصر برد دیپسی DEEPSEA موجود در نیرو مولد آسیا

برد دیپسی DEEPSEA310 – کنترلر دیپسی DEEPSEA3110 – برد کنترل deepsea3110 - برد کنترل DSE3110

کنترلر دیپسی DEEPSEA مدل 3110

این برد مقرون به صرفه با کیفیت از نوع اتوماتیک بوده و جهت تابلو امرجنس ژنراتور دیزلی و گازسوز استفاده میگردد.از ویژگی های این برد می توان به قابلیت اتصال به صورت CANBUS جهت خواندن نسل جدید موتورهای ECU دار و نوع بدون ECU ، دارای 6ورودی دیجیتال قابل تنظیم و 4 خروجی – 2 خروجی قابل تنظیم از طریق سنسور پیکاپ ژنراتور ، قابلیت ON/OFF ژنراتور از راه دور ( در صورت استفاده از ماژول سیم کارت خور DEEPSEA) ، نمایش پارامترهای اصلی موتور و زنراتور همچون ولتاژ ، فرکانس ژنراتور ، ولتاژ باتری ، سرعت موتور و ساعت کاری ژنراتور دیزلی و گازسوز ، قابلیت استفاده از گرمکن ژنراتور ( آّب) ، دارای الارم و تایمر ، نمایشگر LCD ،دارای حالت پاور سیور ، قابلیت برنامه ریزی با نرم افزار دیپسی و رابط کاربری عالی نام برد. این برد دارای ابعاد OVERALL SIZE 98 mm x 79 mm x 40 mm و PANEL CUTOUT SIZE80 mm x 68 mm و وزن 160 گرم می باشد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل DEEPSEA

برد کنترل DEEPSEA مدل 4520

شاید به طور قاطع پرفروش ترین برد اتوماتیک در کشور برد dse4520mkii به دلیل کیفیت بالا ، امکانات عالی و قیمت مناسبتر نام برد. از ویزگی های این برد استفاده در موتور های دارای ecu  و بدون ecu و خواندن دور با مگنت پیکاپ ، صفحه نمایش با ابعاد بزرگ و نمایش پارامترهای ولتاز فازی و خط ژنراتور ، فرکانس ، دور موتور، ولتاژ باطری ، ساعت کاری ، نمایش توان اکتیو راکتیو ، قابلیت ذخیره دیتا در صورت در صورت قطع از منبع تغذیه ، قابلیت تنظیم با نرم افزار دیپسی DSE Configuration Suite  ، کارکرد نمایشگر در درجه حرارتی متفاوت سخت ( گرما بالا  و رطوبت بالا ) ، دارای حالت پاور سیور ، حفاظت موتور در حالت اورلود ( اضافه بار ) ، خروجی 5ولت جهت ارسال سیگنال ، بهبود بخشیدن سلامت موتور به دلیل ارسال سیگنال به خاموش کن موتور یا ecu در زمان جوش اوردن موتور یا پایین امادن فشار روغن موتور و ویژگی های اضافی میتوان به ورودی دیجیتال آب در سوخت ، مدار کشش برقی قطع سوخت ، انتخاب سیستم تهویه ژنراتور و غیره را نام برد. این برد دارای ابعاد و وزن OVERALL SIZE140 mm x 113 mm x 43 mm  و CUTOUT SIZE118 mm x 92 mm و 260 گرم می باشد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل

برد دیپسی DEEPSEA مدل 6020

این برد اتوماتیک و جهت استفاده در ژنراتور گازسوز و دیزلی دارای ای سی یو و بدون آن استفاده می گردد. در زمان قطعی برق با فرمان برد 6020 ، ژنراتور را وارد مدار می نماید. این برد جهت استفاده در دیزل ژنراتور و زنراتور گازسوز نسل جدید دارای ecu و بدون ecu همچون برند کاترپیلار ، پرکینز ، کامینز ، ولوو ، mtu غیره به کار می رود. از جمله ویژگی های شاخاص آن می توان به دارای 3 خروجی آنالوگ و 4 ورودی دیجیتال ، دارای 6 خروجی در حالت کنباس ، دارای حالت ذخیره انرژی ، نمایش سرعت دور ، ذخیره ساعت کارکرد موتور ، برنامه ریزی با نرم افزار DEEPSEA ، دارای IP65 ، کارکرد در رطوبت بالا و سرما و گرمای شدید ، نمایش ولتاژ فازی خطی ، جریان فازی و خطی ، نمایش فرکانس ، درجه حرارت موتور ، فشار روغن ، نمایش ولتاژ باتری ، نمایش میزان سوخت باک ، دارای حفاظت خاص همچون اضافه جریان و غیره می باشد. برد دیپسی 6020  دارای ابعا و وزن OVERALL 216 mm x 158 mm x 43 mm  PANEL CUT-OUT 184 mm x 137 mm  و 500 گرم می باشد.

برد دیپسی DEEPSEA6120 MKIII – کنترلر دیپسی DEEPSEA6120 MKIII – برد کنترل deepsea6120 MKIII - برد کنترل DSE6120 MKIII

کنترلر دیپسی DEEPSEA مدل 6120

می توان گفت بعد برد کنترل 4520 ، یکی از مقرون به صرفه ترین و با امکانات بالا از یرد 6120 نام برد . این برد با سایز بزرگتر بر روی تابلو و امکانات وسیع سبب شده در دیزل زنراتور های برند نظیر ولوو کامینز پرکینز در کوپل داخلی استفاده گردد. از جمله مشخصات و ویژگی های شاخص این برد می توان به استفاده از سنسور های متنوع با ولتاژ 0 تا 10 ولت و آمپراژ 4 تا 20 میلی آمپر ، کارکرد در شرایط آب هوایی ویژه گرما و سرما ، مانیتورینگ سه فاز ژنراتور ، نظارت بر حفاظت جریان و بار ، 9ورودی انالوگ و دیجیتال قابل تنظیم ، قابلیت استفادع=ه به صورت CAN ، MPU ، پشتیبانی از موتورهای نسل TIER 4 ، ذخیره سازی رویداد های ژنراتور تا 100 مورد ، برنامه ریزی با نرم افزار دیپسی DSE Configuration Suite ، خروجی سوخت و استارت قابلیت تنطیم در CAN ، خروجی J1939-75 قابل تنطیم با CAN ، استارت با باتری ضعیف  را می توان نام برد. این برد دارای ابعاد و وزن  OVERALL SIZE216 mm x 158 mm x 43 mm PANEL CUTOUT SIZE184 mm x 137 mm MAXIMUM PANEL و وزن 500 گرم می باشد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل DEEPSEA

برد کنترل DEEPSEA مدل 7320

طبق خرید و فروش های انجام گرفته در شرکت نیرو مولد آسیا بعد از برد 4520 ، برد 7320  بیشترین فروش را داشته است. این این برد از نوع اتومات و با امکانات کامل و صفحه نمایش ایده ال جهت نشان دادن پارامپرها در چهار خط قابل رویت می باشد. از ویژگی های این کنترلر می توان به روشن نمودن ژنراتور در حالت دستی و اتومات ، حالت MPU fail delay. ، طراحی گرافیکی در نمایشگر جهت ارتباط کاربری آسان ، پشتیبانی از حالت DSE A108 AVR ، الارم در زمان قطع برق شبکه و زنراتور ، پشتیبانی از هفت زبان ، حالت Oil pressure disconnect delay. ، نظارت جامع در زمان چنچ اور برق شهر با زنراتور و بلعکس ، رابط کاربری بهتر با 5 کلید ، 8 ورودی قابل تنطیم ، 6 وردی انالوگ قابل تنطیم ، پشتیبانی از موتورهای نسل جدید TIER 4  ، کنترل دستی پمپ سوخت ، نمایش توان آمپر و ولتاژ ، ساپورت انواع سنسور فشار روغن ، الارم سرویس و نگهداری ، هشدار خرابی دینام و غیره را می توان نام برد. ابعاد و وزن این برد OVERALL SIZE245 mm x 184 mm x 51 mm PANEL CUTOUT SIZE220 mm x 160 mm MAXIMUM PANEL و وزن 750 گرم می باشد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل DEEPSEA

برد دیپسی DEEPSEA مدل 7420

برد DSE7420MKII جهت تابلو های اتوماتیک  ( چنج اور ) در دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز مورد استفاده قرار می گیرد. این برد کامل ترین کنترلر اتوماتیک شرکت دیپسی می باشد. کیفیت بالا و امکانات عالی سبب فروش این برد در کشور شده است. از جمله ویژگی های این برد می توان به دارای پورت LAN ، نمایش ولتاژ ، جریان ، فرکانس ، توان برحسب کیلو وار ، کیلووات ، فشار روغن ، درجه حرارت موتور ، میزان سوخت ، سازگار با موتور های دارای ECU بوسیله CAN و موتور های کنترل مکانیکی MPU ، قابلیت پروگرم با نرم افزار DSE Configuration Suite PC، ویرایش تنظیمات موتور با پنل جلویی با 5 کلید ، حالت پاور سیور ، 11 ورودی دیجیتال ، 8 خروجی قابل تنظیم ، الارم در زمان خطا ، ثبت اتفاقات تا 250 مورد ، نظارت بر سطح سوخت و میزان آن ، آپشن تست موتور ، قابلیت دیسکانکت کردن آلارم ها ، آپشن بک آپ ، قابلیت  MODBUS RTU & TCP ، دارای IP56 ، کارکرد در دما و رطوبت بالا را می توان نام برد.ابعاد و وززن این برد OVERALL SIZE245 mm x 184 mm x 51 mm ، PANEL CUTOUT SIZE220 mm x 160 mm ، وزن 880 گرم می باشد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل DEEPSEA

کنترلر دیپسی DEEPSEA سنکرون مدل 8610

جهت پارالل دو دستگاه ژنراتور گازی یا دیزلی با یکدیگر و توان خروجی مجموع از برد کنترل سنکرون دیپسی 8610  استفاده می گردد. برخی به دلیل قیمت نسبتا بالا دیپسی سنکرون خرید برد را با برندهایی نظیر دیتاکام و کامپ مقایسه می نمایند که باید یاداوری شود که به دلیل حساسیت در بحث سنکرون استفاده از برد دیپسی ( کیفیت پایین برد سنکرون دیتاکام و کامپ ) پیشنهاد می گردد. از جمله ویژگی این برد می توان به قابلیت اتصال و همگان سازی تا 32 دستگاه ، 11 ورودی و 8 خروجی قابل تنطیم ، دارای حالت Dead bus sensing ، کنترل از راه دور با پروت LAN، RS232،RS485، کنترل مستقیم گاورنر ، اشتراک بار KW,KVAR، گزارش رخدادها تا 250 مورد ، دارای حالت های متنوع Load switching, load shedding & dummy load outputs ، مانیتورینگ توان (kW h, kVAr, kv Ah, kV Ar h) حفاظت اضافه بار و حفاظت توان معکوس ( تبدیل ژنراتور به موتور ) ، ثبت داده ها با استفاده از فلش مموری ، قابلیت برنامه ریزی با DSE Configuration Suite PC Software ، پشتیبانی با موتورهای نسل جدید4  TIER پشتیبانی از Modbus RTU/TCP ، رابط کاربری مناسب و غیره را نام برد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل DEEPSEA

برد کنترل DEEPSEA  پارالل 8620

این برد جهت سنکرون یک ژنراتور گازسوز و دیزلی با برق شهر مورد استفاده قرار می گیرد. از این برد می توان در تابلو اتوماتیک و یا به جای برد کنترل 8610 مورد استفاده قرار داد.  از جمله ویژگی های این برد می توان به 11ورودی و 8 خروجی قابل تنظیم ، انتقال برق از زنراتور بر روی شبکه برق بدون چشمک و قطعی ، قابلیت کنترل از راه دور ، قابلیت برنامه ریزی  خطا ها هشدارها ، قابلیت ارسال SMS در صورت نصب اکسپنشن ، قابلیت تنظیم با DSE Configuration Suite نرم افزار رایانه شخصی ، قابلیت استفاده از اکسپنشن DSE2130 ، DSE2157 ، قابلیت مانیتورینگ با استفاده از LAN  Ethernet، گزارش رویداد ها تا 250 مورد ، کنترل سرعت دور و فرکانس با ارتباط گاورنر و تنطیم آن ، ساپورت زبان های رایج دنیا ،استفاده در موتورهای پیشرفته CANBUS ، ثبت داده ها بر روی مموری ، دارای پورت DSENET جهت افزایش امکانات ، قابلیت ارتباط از طریق MODBUS RTU  ، قابلیت اتصال به موتور های MPU و موتورهای ECU دار میتوان نام برد.

برد دیپسی DEEPSEA – کنترلر دیپسی DEEPSEA – برد کنترل DEEPSEA

برد دیپسی DEEPSEA سنکرون مدل 8660

جهت سنکرون یک یا چند ژنراتور گازی یا دیزل با برق شهر از کنترلر DSE8660 استفاده می گردد. کیفیت و عملکرد عالی این برد ساخت انگلستان سبب فروش بالای ان نسبت به کنترلرهای برند دیتاکام و کامپ شده است. گارانتی این محصول نیز یکسال و خدمات پس از فروش ان نیز توسط شرکت نیرو مولد 10 سال می باشد. از جمله ویژگیهای شاخص این برد می توان به قابلیت کنترل مقدار توان انتقالی به شبکه ، دارای 11 ورودی دیجیتال و 8 خروجی قابل تنطیم ، اشتراک بار KW ، KVAR ، ارتباط و کنترل از راه دور با پورت LAN ETHERNET و RS232، RS485، گزارش رویدادها تا 250 مورد ، دارای حفاظت ها و نظارت ها بر روی شبکه و ژنراتور همچون ROCOF  اتصال کوتاه اضافه بار و غیره ، قابلیت تنطیم ژنراتور و استارت آن در زمان پیک بار ، استارت ژنراتور به ترتیب اولویت ، نمایش ساعت کار ژنراتور ، مشخص نمودن خطای باس ، تقسیم تنظیم مقدار بار اکتیو و راکتیو ، نظارت بر توان شبکه و ضریب قدرت ، تطبیق و تنظیم فرکانس و ولتاژ و غیره را می توان نام برد.