شرکت نیرو مولد از اوایل دهه هفتاد با استفاده از تجارب فنی و امکانات کارگاهی فروش دیزل ژنراتور دست دوم را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در رنج ۱۰ الی ۲۵۰۰ کاوا آماده همکاری با شما مشتریان گرامی و عقد قرارداد می باشد. دیزل ژنراتور کارکرده شرکت نیرو مولد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. برندهای نظیر ولوو ، کامینز ، پرکینز ، کاترپیلار ، مان ، دویتز ، لوول ، موتورسازان تبریز ، لیستر شامل می شود . لذا در صورت نیاز به خرید و مشاوره ژنراتور دیزلی دست دوم ( ژنراتور کارکرده )  با ما ارتباط برقرار نمایید.

دیزل ژنراتور دست دوم موجود در شرکت نیرو مولد

دیزل ژنراتور کارکرده پرکینز 22.5 کاوا – موتور پرکینز انگلستان سه سیلندر میلنگ استاندارد تازه تعمیر و عدم کارکرد بعد تعمیر – ژنراتور استمفورد پاور ساخت کشور چین به صورت آکبند و تک بلبرینگ – دارای شاسی باکدار با مخزن سوخت روزانه 8 ساعته – دارای تابلو با کلید قدرت و بدون برد کنترل – دارای اگزوز ژنراتوری – آمپر دهی 22.5 آمپر دائم – جهت استفاده در ویلا و باغ جهت برق اضطراری – بدون باتری و شارژر باتری ژنراتور

ژنراتور دیزلی دست دوم کاترپیلار 1250 کاوا با ساعت کاری فقط 1250 ساعت سال ساخت 2012  با تمامی مدارک گمرکی دارای تابلو با برد کنترل دیپسی 6120  موتور در حد صفر با آمپر خروجی 1400 آمپر سه فاز آماده به استارت جهت کارکرد در معادن ، شرکتهای بزرگ ، پتروشیمی . در صورت نیاز به سایلنسر اگزوز ژنراتور و کاور ضد صدا با ما در تماس باشید.

سوالات مشتریان و جواب آن در خصوص خرید دیزل ژنراتور کارکرده

آیا می توان از دیزل ژنراتور دست دوم به صورت دائم استفاده نمود؟

استفاده از ژنراتور دیزلی به صورت مداوم بنا به شرایط سرویس و نگهداری مناسب تا 12 ساعت در شبانه روز از نظر شرکت نیرو مولد میسر می شود. در صورت نیاز به ژنراتور دائم کار استفاده از ژنراتور گازسوز پیشنهاد می گردد. پس در صورت نیاز به ژنراتور اضطراری ( در زمان قطعی برق ) استفاده از دیزل ژنراتور و در زمان ژنراتور دائم کار استفاده از ژنراتور گازسوز جهت مصارف شهری و صنعتی میسر می باشد.

میزان مصرف سوخت ژنراتور دیزلی دست دوم در ساعت حدودا چقدر می باشد؟

دسترسی به سوخت گازوییل با توجه به سهمیه بندی و نداشتن مجوز در کشور کمی سخت شده است و در بازار ازاد نیز با نرخ سه برابری می توان آن را تهیه نمود در این صورت میزان مصرف ژنراتور کارکرده نیزبا توجه به کیفیت فنی مناسب تقریبی به شرح ذیل می باشد:

دیزل ژنراتور دست دوم – دیزل ژنراتور کارکرده – ژنراتور دیزلی دست دوم – ژنراتور کارکرده

کدام برند از نظر کیفیت و موجودی قطعات دیزل ژنراتور دست دوم (اولویت ) خرید آن پیشنهاد می شود؟

  1. دیزل ژنراتور کارکرده کامینز

برند کامینز از نظر کیفیت و قیمت رتبه یک را به خود اختصاص داده است. این برند با کیفیت از رنج 100 تا 1450 کاوا به صورت کارکرده در کشور و شرکت بهسان دیزل موجود می باشد. کیفیت بالا قطعات و فراوانی آن به صورت دست دوم و با قیمت مناسب سبب گردیده تا خریدار این دستگاه در تعمیرات آن مشکلی نداشته باشد. قیمت این برند نیز بسیار مناسبتر از برند هایی نظیر کاترپیلار ولوو پرکینز می باشد. به جهت مقاوم بودن این برند در معادن و مکان های  که دسترسی به مکانیک و تعمیرات ، قطعات نباشد ، استفاده می گردد.

  1. ژنراتور دیزلی دست دوم ولوو

برند ولوو نیز بعد کامینز با توان 100 الی 700 کاوا  رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. این برند قیمتا کمی بیشتر از کامینز بوده و قطعات آن به فراوانی در بازار موجود می باشد. استفاده از این ژنراتور در ساختمان سازی ها ( تامین برق تاور ، مصاف برقی ) ، پرورش ماهی ، گلخانه ها ، برق اضطراری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این برند به دلیل قطعات الکترونیکی برق در ساخت آن در معادن و مکان هایی به دور از امکانات شهری ( مکانیک و غیره ) توصیه نمیگردد.

  1. ژنراتور کارکرده لوول چینی

یکی از برندهای مطرح دیزل ژنراتور دست دوم ، lovol  می باشد. قیمت و کیفیت مناسب سبب مشتری و خریداران زیادی در کشور شده است. رنج موجودی این ژنراتور از 30 تا 220 کاوا می باشد.فراوانی قطعات و قیمت مناسب خرید این مدل را در رتبه سوم به خود اختصاص داده است. استفاده در برق اضطراری ساختمان ، گلخانه ، پرورش ماهی ، غیره بسیار مناسب می باشد.

  1. دیزل ژنراتور دست دوم پرکینز

رتبه بعدی برند پرکینز می باشد که بهترین رنج خرید این نوع دیزل ژنراتور دست دوم رنج زیر 100 کاوا بوده و قطعات و قیمت ان مناسب و موجود می باشد. رنج موجودی این برند به صورت دست دوم از 30 الی 2500 کاوا موجود می باشد.

  1. دیزل ژنراتور کارکرده کاترپیلار

برند باکیفیت کاترپیلار رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است. این برند به دلیل قیمت بالای قطعات و کمبود آن سبب ترس مشتریان و خرید آن به صورت دست دوم شده است. توان موجود در بازار ایران 200 الی 2000 کاوا به صورت دست دوم موجود می باشد. در صورت کم کارکرد بودن این مدل حتما با مشاوره مکانیک خریداری نمایید.

  1. سایر برندها نظیر موتورسازان ، مان ، لیستر ، دویتس و غیره نیز در صورت سلامت دستگاه و قیمت مناسب با مشاوره مکانیک پیشنهاد خرید داده می شود.

در صورت خرید ژنراتور دیزلی دست دوم به چه نکاتی توجه نماییم؟

  • برند دستگاه ( مدل موتور دیزل و ژنراتور )
  • سال ساخت دستگاه
  • میزان کارکرد دستگاه ( از روی درج بر روی برد کنترل یا دیاگ دستگاه )
  • تشخیص سلامت میلنگ
  • سیم پیچی نشدن ژنراتور
  • مشاهده و سلامت تابلو کنترل
  • نداشتن بخار موتور
  • کم نکردن آب رادیاتور
  • مشاهده شاسی و کوپلینگ و سلامت آن

در صورت نداشتن تجربه می توان از مکانیک جهت مشاوره در خرید اقدام نمود.

جهت خرید و یا فروش ژنراتور کارکرده ازطریق مسیر های ذیل با ما ارتباط برقرار نمایید:

  • تماس 24 ساعته با شماره تماس 09105563781
  • ارسال پیام در واتس آپ با شماره تماس 09123856947