شرکت نیرو مولد آسیا وارد کننده انواع شمع ژنراتور گازسوز یانباخر JENBACHER با بهترین قیمت و کیفیت به دو دهه فعالیت جهت همکاری با شما مشتریان گرامی را اعلام می نماید. لذا در صورت نیاز به شمع ژنراتور گازی جنباخر JENBACHER – شمع موتور گازسوز یانباخر در انواع مختلف به صورت پریچمپر و معمولی با تک پلاتین با کارشناس فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کیفیت شمع ژنراتور گازسوز یانباخر JENBACHER موجود در نیرو مولد

با توجه به افزایش نرخ ارز و تحریم ها سبب ایجاد بازار قطعات ژنراتور با نرخ های عجیب در این صنعت شده است. قیمت بالای قطعات یدکی شمع ژنراتور گازی همچون شمع سبب شده بازرگانان اجناس چینی را با قیمت اصلی به دست مصرف کننده برسانند. با توجه به فیک بودن این قطعات، خسارات زیان باری به موتور گازسوز وارد می شود. شرکت نیرو مولد آسیا با توجه به بازار اجناس خود را همچون شمع شمع ژنراتور گازی جنباخر JENBACHER با کیفیت بالا و قیمت مناسب وارد نموده تا از خسارات وارده به مشتری جلوگیری نماید. در ادامه به شرح کامل و معرفی انواع شمع موتور گازسوز یانباخر میپردازیم.

مزایای استفاده از شمع ژنراتور گازسوز یانباخر JENBACHER اصلی

  • راندمان بالا ( احتراق گاز بهینه در مححفظه احتراق ) با ساعت کارکرده بالا شمع
  • بهینه سازی سیستم ( مدت زمان بهینه جرقه و احتراق و ولتاژ استاندارد)
  • رسانایی بالای هسته میانی و ایجاد جرقه بهتر
  • جنس عایق و سرامیکی بدنه با بهترین کیفیت
  • کارکرد بالا در حدود 8 هزار ساعت بدون کاهش راندمان
  • بازدهی اقتصادی به دلیل عمر بالا و عدم اسیب رساندن به موتور گازسوز
  • کاهش الایندگی به دلیل احتراق با کیفیت و عدم تولید گازهای مضر
  • عدم آسیب رسانی به برد جرقه زن و کویل

نحوه عملکرد شمع ژنراتور گازی جنباخر JENBACHER

شمع موتور گازسوز قطعه ای می باشد که برای انتقال الکتریسیته از سیستم احتراق به محفظه احتراق موتور و مشتعل کردن مخلوط سوخت/هوای فشرده استفاده می شود . شمع موتور گازسوز یانباخر دارای یک پوسته رزوه ای فلزی است و توسط یک عایق سرامیکی از هادی مرکزی مرکزی جدا شده است . اهادی با الکترود مرکزی، که دارای یک مقاومت باشد، توسط یک سیم بسیار عایق به ترمینال خروجی سیم پیچ احتراق اتصال داده می شود. پوسته فلزی شمع به سر سیلندر موتور بسته می شود .الکترود مرکزی از طریق یک عایق چینی در انتهای داخلی الکترود مرکزی به داخل محفظه احتراق بیرون زده و معمولاً یک یا چند الکترود به انتهای داخلی پوسته رزوه‌دار متصل می‌شود و الکترودهای جانبی، زمین یا زمین مشخص شده است.

نقش شمع ژنراتور گازسوز یانباخر JENBACHER تولید جرقه در یک زمان مشخص برای اشتعال نمودن مخلوط قابل احتراق است. دوشاخه به ولتاژ بالای تولید شده توسط سیم پیچ احتراق یا مگنتو متصل است. هنگامی که جریان از سیم پیچ جریان عبور می کن ولتاژی بین الکترود مرکزی و الکترودهای جانبی ایجاد می شود. در ابتدا، هیچ جریانی نمی تواند جریان یابد، زیرا سوخت و هوای موجود در شکاف عایق هستند، اما با افزایش بیشتر ولتاژ، شروع به تغییر ساختار گاز بین الکترودها می کند. هنگامی که ولتاژ از قدرت دی الکتریک گاز بیشتر شود، گاز یونیزه می شود. گاز یونیزه شده تبدیل به یک رسانا می شود و به جریان اجازه می دهد که از شکاف عبور کند. گرمای شدید در کانال جرقه باعث می شود گاز یونیزه شده به سرعت مانند یک انفجار کوچک منبسط شود..

مشخصات اصلی شمع ژنراتور گازی جنباخر JENBACHER پریچمپر

شمع های پریچمپر در محفظه احتراق قرار می گیرند، شمع پیریچمپر نسبت به شمع معمولی بسیار کارآمد تر و مصرف انرژی را کاهش و گازهای nox را کمتر انتشار می دهد. در شمع پریچمپر تخلیه انرژی در سطح وسیعتری صورت می پذیرد که گاز را در شکاف هوایی متمرکز کرده در نتیجه کنترل متمرکز پاشش گاز و کاهش دمای گاز و احتراق بهتر را صورت میگیرد. در نتیجه این شمه ها نسبت به نوع معمولی تک پلاتین ایمنی بیشتر و عمر طولاتی را پدید می آورد. شمع پریچمپر ولتاژ کمتری جهت جرقه زنی نیاز دارند. این شمع ها حتی در رطوبت نیز احتراق انها کامل می باشد.

مزایای شمع موتور گازسوز یانباخر پریچمپر نسبت به شمع تک پلاتین معمولی

قیمت مقرون به صرفه

عمر طولانی

تعمیر و نگهداری کمتر

بهبود عملکرد موتور

کاهش مصرف سوخت و گازهای مضر

کاهش احتراق ناقص