شرکت نیرو مولد آسیا وارد کندده و پخش کننده انواع سنسور دور دیزل ژنراتور با ساختار با کیفیت جهت نیاز مشتریان جهت انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز برندهایی نظیر کامینز پرکینز لوول ولوو و غیره را اعلام میدارد. از سنسور سرعت دیزل ژنراتور با نام سنسور پیکاپ دیزل ژنراتور pickup  یاد می شود. در صورت نیاز به سنسور pickup ژنراتور با کارشناسان ما به صورت تک و عمده تماس حاصل فرمایید.

شرح کلی سنسور دور دیزل ژنراتور

سنسور پیکاپ دیزل ژنراتور در سرعت سنج دستگاهی است که سرعت یک جسم در حال چرخش مانند موتور یا شفت موتور را اندازه گیری می کند. از یک آهنربای الکتریکی تشکیل شده است که در نزدیکی جسم مورد اندازه گیری نصب شده است. آهنربای الکتریکی یک میدان مغناطیسی تولید می کند که پیکاپ آن را تشخیص داده و ولتاژ خروجی متناسب با سرعت جسم تولید می کند. این ولتاژ خروجی را می توان برای اندازه گیری و نمایش سرعت جسم، اغلب برحسب دور در دقیقه (RPM) استفاده کرد. پیکاپ های مغناطیسی اغلب در کاربردهای ژنراتوری ،  خودرویی و صنعتی مانند سرعت سنج ها، سرعت سنج ها و سیستم های کنترل موتور استفاده می شوند پیکاپ های مغناطیسی اغلب در کاربردهای خودرویی و صنعتی مانند سرعت سنج ها، سرعت سنج ها و سیستم های کنترل موتور استفاده می شوند.

انتخاب و دستورالعمل نصب سنسور سرعت دیزل ژنراتور

پیکاپ مغناطیسی (MPU) حسگرها وسایلی هستند که می‌توان از آنها در ارتباط استفاده کرد ماژول های کنترل الکترونیکی برای نظارت بر پارامترها مانند سرعت، جهت چرخش و انواع شرایط هشدار سنسورهای MPU در انواع مختلف موجود هستند اندازه ها و انواع در زیر چند دستورالعمل برای آنها آورده شده و انتخاب و نصب بر روی موتورهای صنعتی استفاده می گردد.

MPU ها در نزدیکی فلایویل قرار دارند چرخ لنگر، میل بادامک یا سایر انواع دنده با چرخش نسبت به دور موتور عبور دندانه های دنده از طریق نوک MPU (قطب) یک ولتاژ تولید می کند و فرکانس. این فرکانس به سرعت تبدیل می شود مرجع توسط یک ماژول کنترل در اینجا لازم به ذکر است که اکثر MPU ها سیگنال های مشابهی را توسعه می دهند. با این حال بزرگی و قدرت سیگنال به آن بستگی دارد اندازه سنسور نسبت به دندانه های چرخ دنده، فاصله بین قطعه قطب و دندانه های چرخ دنده و عوامل مختلف دیگر به عنوان یک قانون کلی، استانداردهای زیر باید رعایت شود:

  1. ابعاد دندان سطح بالایی باید برابر یا بیشتر از آن باشد قطر قطعه قطب
  2. ارتفاع دندان باید برابر یا بیشتر از فضای بین باشد دندان ها
  3. فضای بین دندان باید تقریباً سه برابر باشد قطر قطعه قطب
  4. شکاف هوا (خلاصه) بین دندان و قطعه قطب باید بین باشد 0.015″ به 0.030″. اینچ

نحوه نصب سنسور دور دیزل ژنراتور

پیکاپ مغناطیسی را در محفظه فلایویل پیچ کنید تا زمانی که با سطح بالایی دندانه چرخ دنده روی فلایویل تماس حاصل شود،

پیکاپ مغناطیسی یک چرخش کامل و مهره سفت کنید.

  • سیم های برق را وصل کنید.

MPU باید حداقل 2.5 ولت را با کنترلر متصل برای خواندن سرعت کارآمد نشان دهد.

کاملاً با همه موتورها سازگار است

چه بر حسب اینچ و چه بر حسب متریک، فناوری CRE طیف وسیعی از سنسورهای دور ژنراتور را ارائه می دهد: آنها در طول ها، رزوه ها و رشته های مختلف موجود هستند.